четвъртък, 13 март 2014 г.

AVENE - YstheAL, Анти-ейдж крем против първи бръчки (25+ год.)

Това е първият крем за околоочен конкур с антибръчков ефект, който си купувам. Досега залагах на хидратиращите кремове за очи. Козметичката ме беше посъветвала така. Моята кожа е нормална към смесена и до скоро нямах почти никакви бръчици около очите. Смята се, че сухата кожа е по - предразположена към бръчки. След зимата забелязах, новите линиики и реших да инвестирам в този крем. Беше на промоционална цена в аптеката, а марката ми харесва. В редовна цена е около 40 лева. Ползвам го вече няколко месеца и мисля, че напълно си отговаря на функциите. Кожта ми е хидратирана, загладена и сияеща. Не съм имала по принцип проблеми с тъмни кръгове около очите, така че не знам дали действа и за тях. Кремът се бори както с първите околоочни бръчици, така и с тези на устния контур. Нанасям го и там. Количеството е повече в сравнение с останалите околоочни кремове / 30мл/, така че е икономичен. Опаковката е пласмасова, харесва ми, че е с помпичка и пуска точното количество. Но трябва да се внимава да не се изтърве, защото пласмасовата опаковка е малко рискована. Моя приятелка вече успя да си го строши и още я е яд. Дотук на който съм препоръчала този продукт всички са доволни от него. И аз нямам забележки, освен цената, може би, но антибръчковите кремове от този клас винаги са си скъпички. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар