вторник, 25 март 2014 г.

НУКС МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО МАСЛО-ЗЛАТНИ ЧАСТИЦИ

 Легендарното олио Нукс - тайната за красота на парижанките от 1991 година насам. Казват, че това е продуктът, с който всяка туристка, посетила Париж се прибира. На всеки 6 секунди по света се купува едно олио Нукс.  Момичетата са му намерили различни приложения - блясък за скули и деколте, някои го добавят в маската си за коса, други го ползват вместо кристали, особено се използва вместо нощен крем или в съченатие с фон дьо тена през деня... Въодушевих се как с един куршум ще уцеля два заека и малката златна бутилка ще се грижи за кожата и косата ми едновременно. Най- напред го пробвах за косата си, но олиото доста я утежни. / От L'Oreal Professionnel Mythic Oil съм много по - доволна за косата си. / Идеята за блестяща кожа със златисти частици през лятото много ми допада. Но, наистина, ще ми трябва поне 500 мл от маслото за тази цел. Смесвам го с други продукти за по икономична употреба. За тяло ще се допълни идеално с Кокосовото масло. Намерих му идеалното приложение за лицето и деколтето си. Досега го смесих с ББ крем и други кремове за лице, ефектът винаги е "Уау". Мека, хидратирана, щастлива кожа. Не лъщя като вампир както очаквах. Нямам търпение да го пробвам лятото, когато слънцето ще накара малките частици от олиото да заблестят по кожата ми. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар