четвъртък, 17 април 2014 г.

La Roche Effaclar почистващ гел




Отдавна искам да споделя за любимия си измиващ гел за лице. Почетното място заема La Roche Effaclar - гел за мазна и чувствителна кожа. Подходящ за чувствителна и проблемна кожа с акне. 200 мл, без сапун, без алкохол, без оцветители. Цената му е около 20 лева. Харесва ми, че почиства перфектно без прекмерно да изсушава лицето. Другото заради, което не бих го заменила е консистенцията. Не мога да свикна с тези непенещи се гелове и това си е. Колкото и да казват, че почистват също толкова добре, аз виждам как спиралата ми стои размазана и недоизмита след такъв. С този гел нямам никакъв проблем - измива всяка следа от грим, кожата ми е мека и чиста. Закупих го в промоционален пакет с крем  Effaclar duo. Беше ми препоръчан от приятелка. Тя също го закупила след похвала от нейната братовчедка, успяла да пребори продължително акне и мазна кожа благодарение на него. Купих го без да се замисля. Това, всъщност, ми беше първата покупка на продукт на La Roche. След това се заредих с пълната гама :) За първи път видях такъв бърз благотворен ефект върху лицето си. Моята кожа е нормална към смесена, тънка и взискателна. Често се образуват пъпки и петънца, с които се боря с месеци. Реагира на неподходящи продукти като цяло, но и аз не спирам да я мъча. С продукти на  La Roche съм вече трета година и не мисля да спра да ги използвам. В моменти на любопитсвто посягах и към други марки от този клас и по - скъпи / авен, нюкс, апивита /. Пробвах доста мостри и отново се завърнах към доброто старо познато. Понякога ми се иска да ухаят на цветя и свежест, но заради единия аромат няма смисъл да се заменят тези страхотни продукти. Тепърва ще пиша и за останалите Ла рош от съкровищницата. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар