четвъртък, 3 април 2014 г.

L Oréal Mythic Oil - Серия за Коса‎


 Моята нова страст е серията на Лореал - Mythic Oil; Не мисля, че скоро бих заменила тези продукти за коса. :) Вече писах за Митичното Олио за Всеки Тип Коса, сега да отдам заслуженото на страхотния Шампоан с Блестящи частици, балсама и маската. Още като погледна към красивите опаковки със златисти орнаменти и ми става хубаво :) Шампоанът е мек, но измива добре. Просто е необходимо да се спази описанието на гърба на опаковката и да се нанесе два пъти шампоан, а не вендъж. Не съм очаквала, че така ще се влюбя в балсама от серията. Уханието на етерични масла е толкова силно, че си постоявам с него от чисто удоволствие в банята.  Омекотява косата. Блестящите частици се губят, но то е ясно, че няма как да останат дълго въху косъма. След опита с шампоана и балсама поръчах и маската. Тя се води топ продукт на Списание Elle.  Не бях разочарована - същият силен разкошен ориенталски аромат. Това, заради което ще си я купя отново е гъстотата й. За разлика от маските за коса, които съм купувала от магазините до сега / около 10-13 лева/ тази е гъста и концентрирана. Маските на Лореал от серията Елсев са направо като балсамчета в сравнение с тази. Не знам дали си въобразявам, но за първи път използвам пълната гама продукти от една серия и всичко се допълва перфектно. Щастлива съм, че намерих продуктите с намалени цени от един новооткрит сайт - Арлен. Очарована съм от подаръците мостри, които бяха пратили с поръчката. Определено ще поръчвам пак оттам. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар