сряда, 12 март 2014 г.

L'Oreal Professionnel Mythic Oil

Моето ново попълнение в съкровищницата - митичното олио на Лореал. В салона предалага 4 вида, това се води класическото. Имаше Rich Оil, Mythic Milk и олио за боядисана коса. Макар фризьорката да предложи млякото за моята тънка коса, аз бях проучила отзивите в интернет и знаех какво искам. Определено не сбърках. Доколкото знам това олио е било топ продукт по продажби преди година две, когато излезе серията. Аз малко късно го открих. Истината е, че първо закупих шампоана с блестящи частици. Много ми хареса и добавих балсама и олиото. Серията е страхотна. Да се върна на олиото. Харесва ми ориенталския аромат. Имам слабост към подобни продукти. Определено маркетинга тук изигра роля. Податлива съм си :) Златистата опаковка с орнаментите и кутийката на олиото.... Супер са. Единсвено не разбирам, защо подобна скъпоценна течност не е в стъклена бутилка както беше по едно време l'oreal extraordinary oil на Elseve. Тъй като се занимавам и с ароматерапия вкъщи, знам че едно масло е редно да се съхранява в стъклена бутилка. Това и цената на олиото са единсвените кусури, които откривам :) Косата ми се влюби в него. Още с първото нанасяне - аромат, мекота, блясък. Макар да съм с тънка коса, нанесох поне 4 пъти маслото днес. Не ми се утежни косата както с олиото на Елсев. В интернет отзивите са, че двете масла са почти еднакви и само аромата оскъпява Митичното олио, но не е съвсем така. Това олио е по - леко. Съдържа силикони, но, наистина, попива бързо. А ароматът му остава за час два. Страхотен аромат. Само да ми попадне и новият им продукт от серията - парфюма за тяло и коса, няма да го пропусна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар